Weeehooo..

Nu har jag läst klart!
Kan bocka allt jag tänkt göra nu på kvällen som jag skrivit på min to do list.
läst alla kapitel jag skulle och dessutom frågat ut Jani om hälsa.
Men ska prata om hälsa med pappa också och så den som jag känner att jag fått mest utförliga och svar som går bäst att skriva efter väljer jag. Kändes lite svårt att prata om hälsa faktiskt för så intresserad av det är jag inte. Visste inte riktigt vad jag skulle fråga och det kändes mer som om det gick in på ett riktigt personligt plan. Mer som en utfrågning än ett samtal. Nästa gång kanske jag ska säga lite vad jag vet eller har läst om hälsa när jag pratar med pappa och inte bara fråga. Det var ju faktiskt ett samtal man skulle ha, men hur ska man skriva ner det då? Ska nog prata med mamma också och se om hon vill hjälpa mig :P haha.
I helgen tänkte jag börja pilla lite mer med det. Ska vara inne den 4e oktober. Och jag ska skicka det till någon Lina i min klass som jag inte har en aning om vem det är :P haha.
.
Ikväll känner jag mig dock ändå på topp, känner mig duktig som pluggat, känner mig kär och glad i min Jani <3 men maten och så hade kunnat gått bättre idag. Bara tagit korta promenader och dessutom ätti muffins som jag bakat men dom var grymt goda! haha..
.
Nu har facebook lagt ner med. SEGT..
Va ska man göra då?
haha
Sova kanske?
Men först idol :D.
KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0