Trött....

Idag har varit en lång men bra dag..
Haft det riktigt kul i skolan faktiskt men lite trök med föreläsningarna! haha
Men folket är ju roliga att vara med och umgås med!
Haft föreläsning om munhälsa och kan ju säga att jag direkt gick och handlade plackers, tandstickor i plast och munskölj efteråt :P.
Tydligen ska man också borsta tungan varje dag!
Nu är det idol som gäller och efter det är det duschen för ikväll kommer min älskling <3.
Såååå myysigt!
Tycker att Jimmy och Geir kan gå vidare idag. dom andra tycker jag inte om :P
Haha synd att det är en tjej och en kille som ska vidare.
Hoppas också på Sassa, Madeleine och Elin. haha.
Men dom får man hoppas på med Wildcard..
Usch va nördigt det känns att jag följer idol :P
Känns inte som min grej egentligen och har aldrig gjort det innan förutom förra året bara för att jag skulle se det live. Iår ska jag inte kolla på det live om det inte är så att någon bjuder mig men det lär ju inte hända :P Men hade vart skoj.
Mina tänder känns lite misshandlade efter plackers och munskölj idag :P haha..
Får se hur länge det gör ont.. haha
Ska försöka hålla i det här nu iaf och få fina tänder.
Nu blire det snart dusch
GÖTT!
Kram!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Det är så roligt att hänga med ï dinn blogg vad som händer i ditt liv :-) synd att vi inte ses så ofta men blir ju lite svårt att kombinera våra jobb,skola och fritidsintressen. Tycker det är så viktigt att vo bokar in våra små dejter ibland ;-) Kram Linda. Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-09-30 @ 23:08:21
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0