Sovmorgon!!

SÅ GÖTT DET VA MED SOVMORGON!
haha..
Ända till 7.40, men fick ju vakna mellan 5-6 ändå.
Men ändå, jag slapp gå upp iaf.. haha.
Men ska åka till skolan sen vid 12 för då är det "grupp-möte".
Leo är hemma och är sjuk från dagis.. Stackarn. Men han känns inte så jättesjuk så det går nog över. Är bara snorig och har kanske lite låg feber.
Men han verkar ändå nöjd med det.
Annars brukar han ju alltid gå och efterfråga dagis men idag känns han nöjd med att vara hemma.
Och jaa, jag blev väldigt nöjd med min lilla sovmorgon!!
Som himmelriket känns det som. haha..
.
Tror allt det blir en resa ner till malmö på lördag, pratade med systeryster igår och jag saknar henne!
.
En sak som känns gött däremot. Det är att det känns som om tiden går fortare än när man gick i gymnasiet.
Då gick man bara och väntade på att det skulle ta slut, nu händer det så mycket hela tiden och spännande saker så tiden bara går. Även om det är skittråkigt ibland med så känns det annorlunda.
Eller så är det bara för att jag är van vid att vara mammaledig och inte ha något att göra om dagarna. Nu är det ju fullt upp hela tiden. Man hinner inte gå och tänka att tiden ska gå fortare. Förutom på kvällarna då.
Men då är det bara småsaker jag längtar till.
Jag längtar till denna helgen för då ska jag och Leo ha ensamma dagar söndag och måndag.
Och lördag ska jag ju ner till syster och på Fredag ska jag träffa Mine och Linda!
Och så längtar jag till nästa helg när jag ska vara med Jani!
Men sen när ska man beta av alla andra kompisar och sånt som vill träffas?
Känns hemskt och som om jag försummar mina kompisar..
Jag tror Leo saknar natascha ibland. Han går runt och säger tascha ibland som om han vill säga; mamma när ska vi hälsa på tascha igen?
.
Men jag får glädjas mig åt att han träffar barn på dagis iaf så han är ju inte helt utan den stimulansen.
Men nee, nu ska jag ägna mig åt min skrutt en stund och sen blir det duschen och plugg.
Mormor får ta ledigt idag och vara hemma med vård av sjukt barn.
Jag har inte råd att missa för mycket av skolan.
.
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0