Seminarium..

Har haft mitt "stora" seminarium idag.
Och det gick bra :D
Blev godkänd men fick lite blackout när jag stod framför folket och pratade och minns inte vad jag pratade om faktiskt haha.
Hygien handlade det ju om men jag har bara minne av stundvis när jag "vaknade" till och stod där och babblade om något som jag inte förstod själv.
Men men jag fick ju godkänt iaf ;).
haha..
Nu sitter jag här och myser för mig själv. Precis duschat och bara njuter under mitt varma täcke. Men snart ska jag iväg till familjehuset. Jag och Emil har en tid där så ska vi prata om saker som är viktiga att tänka på när det gäller Leo. Sen ska Emil med hit tillbaka och äta middag.
Hade faktiskt glömt av det tills pappa sa det igår. Haha.
Bra minne jag har!
All min fokus har varit på helgen men nu är ju den slut :/.
Och dröjer länge till en sån helg nästa gång.
Bläääää..
Kram, nu ska jag lägga mig och läsa lite =)

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0