Sååååå nu fungerar det igen ;)

Nu fungerar den igen :D
haha skönt.
Varför ska det på en dator finnas kortkommandon som gör att man låser tangenter?
Onödigt tycker jag ;).
haha..
Men ska passa på att tacka min söta syster som fixade iordning bloggen igår :D.
Du är bäst :D.
Nu har mamma och pappa åkt iväg till skåne och jag och leo har idag och imorgon för oss själva :D.
Både trist och gött :D.
Jag är ju sådan sällskapsmänniska så tycker det är jobbigt att vara själv. Men mysigt att ha leo helt för mig själv :).
Fast han är lite gnällig idag.
Har typ 4-5 tänder på gång samtidigt om inte mer. Lite smått feber och har sovit dåligt inatt. Han somnade jättesent plus att han vaknat och hostat flera gånger under natten.
Men det hindrade honom inte från att vakna 5.45 :P haha..
Då blir man lycklig ;).
.
Hade skrivit massor mer innan men det blev tydligen inte publicerat..
Minns inte vad jag skrev men nu har vi iaf sovit lite middag.
Vi har även ätit lunch som först inte var populär alls men sen gick den i.
Nu sitter vi i badrummet, jag med min dator och leo sitter och badar.
Ska snart ta upp honom och sen ska vi gå ut =).
Men efter lunchen var han i stort behov av bad :P haha..
och jaa, köket har fått sig storrensning med efter lek med kritor, papper, lego, bobbycar, matkastning, matlagning, och kastande av saker av en sur skrutt :P.
.
KRam iaf!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0