Pluggat..

Nu har jag pluggat.
Sitter och bearbetar det jag läst.
Känns som om det redan sitter rätt bra.
Kanske inte behöver oroa mig så mycket?
Måste försöka släppa och slappna av.
Inte känna mig stressad.
Nu är det bara städning, duscha, laga mat och läsa på en gång till kvar.
Men det blir en sen middag här idag, Jani kommer ju inte fören vid 21.
Ibland suger det att bo 1 och en halv timma ifrån varandra.
.
Leo stannar hemma idag, åker till Emil imorgon.
Han ska sova uppe hos mamma och pappa inatt.
Så jag hoppas jag får sova lite imorgon men hör jag honom utanför rummet imorgon bitti så lär jag studsa ut och vara med honom. Han har varit helt okej pigg idag och haft 38,8 i feber ungefär.
så det är ju bättre.
Hoppas det är ännu bättre imorgon.
.
Jag har mått bättre idag med, inte gått upp och ner så mycket utan legat på en jämn nivå med humöret.
Fast jag börjar känna mig nervös för ikväll.
Eller imorgon.
Hade ju inte tänkt att Jani och Leo skulle träffas så fort.
Jag vill känna mig helt säker först.
För det känns ju alltid såhär bra i början av relationer oftast.
.
Men nu försöker jag inte tänka på det.
Han kommer ju ändå bara få se oss som vänner så kommer inte sätta så stora spår ^^.
Imorgon ska vi baka cupcakes! :D Har velat göra det jättelänge och nu ska det bli av.
På kvällen kommer Linda, Rickard och Camilla. Kanske även Johan, Mine och Dennis.
Ska bli kul :D.
Men känner mig nervös..
Känner mig jättenervös.
Humm...
Känner mig glad men nervös/rädd inför ikväll med.
Borde jag inte kommit över det stadiet än?
Sitter ju för sjutton och kollar på människan varje kväll och pratar med honom.
Nee nu ska jag inte sitta här mer.
Hör mamma och leo i köket så ska gå och krama min sjuka lilla skrutt lite <3
Haft en så mysig morgon med honom <3
Älskar verkligen min skrutt över allt i hela världen.
Världen vore en mindre ljus plats utan honom.
Men satt och lyssnade på en låt innan idag
You're having my baby, och det känns trist att det inte var en sån upplevelse jag fick när jag väntade Leo.
Men har ju många år framför mig och kanske får man uppleva det =)
Får hoppas ^^.
.
KRAM!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Påps (den religiöse)

Allt löser sig och gör det inte det så spelar det ingen roll!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-09-17 @ 20:29:33

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0