Nu är det kväll igen, bara 1 dag kvar!

Hej hopp :)
.
Nu är det kväll igen. Torsdag kväll, imorgon är det fredag.. ÄNTLIGEN!
Sitter här och känner mig kär och galen <3
Alltså ett bra tecken, jag är glaaaaad!
Men jaa, så fort jag tänker på pluggböckerna så sviker lyckan undan lite.
Men nu lyssnar jag på glad musik, tänker på Jani och känner mig glad!
.
Har dock blivit en liten komplikation.
Leo har 40 graders feber :(
Så han åker kanske inte hem till sin pappa imorgon.
Tyckte synd om Emil när jag pratade med honom.. Han lät så ledsen när han sa "jag som hade gjort iordning sängen så fint nu med massor med gossedjur till honom".
Lät så himla gulligt och fint !
Men man kan ju alltid hoppas på mirakel och att Leo blir frisk till imorgon.
Jag hoppas hoppas hoppas iaf!
.
två timmar till som jag måste sysselsätta mig nu.
kanske borde ta fram böckerna och läsa lite?
usch, känner hur glädjen sjunker men det måste göras.
Jag får kolla framåt, se målet. Barnmorska here I come!
Märker verkligen hur intresserad jag blir när det handlar om barn, bebisar, födslar och sexualkunskap. Men det är svårt att se framåt så långt när man sitter här och tragglar och läser om typ äldrevården. INTE MIN GREJ!
.
Jag hoppas jag orkar och att denna period går över snart.
Nu har darrandet gått över iaf :) Så det är gött..
Men känns som om det börjar komma tillbaka när jag tänker på böckerna och läsa.
Men ska ta tag i det nu och sätta mig och läsa lite :D
KRAM!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Anonym

Men uch då lille snuttisen får ju inte vara sjuk :-( hoppas han kryar på sig!! Linda. Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-09-16 @ 23:12:05

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0