Läst ytterligare..

Hej hopp..
Nu har jag läst lite ytterligare =).
har ett kapitel kvar sen har jag gjort dagens planering förutom att jag inte gjort frågorna..
Men sparar det sista kapitlet till ikväll för nu behöver jag vila lite. och sen ska jag börja med frågorna tänkte jag.
Fast jag VILL inte :P. Vet inte var jag gjort av pappret heller men antar att det ligger i köket.
Men det ska bli lärorikt.
Det känns som när man läser att man lär sig en del om sig själv.
Ganska intressant =).
Har läst om psykisk ohälsa och lidande idag, bland annat.
Och igår om KASAM, känsla av sammanhang.
Många meningar där, och delar har varit intressanta.
Men sen har det funnits stora dela som jag bara slöläst mig igenom, minns inte en mening eller ett enda ord från dom sidorna. Hur ska detta gå?
Kollade upp nu dom andra kapitlerna som känns som jag inte minns ett skit ifrån
Det handlade om kreativitet och skapande och omgivningens betydelse för hälsa och vård.
Men det är väl något som för mig känns självklart!
Sen vet jag att jag hoppade över en del om psykisk ohälsa, men jag orkade bara inte.
Kanske kollar tillbaka på det kapitlet när jag känner att orken finns.
Nu så använder jag väl mig av min "kreativa vila", HA det mindes jag minnsan!
Ne usch, jag måste bli bättre på att plugga.
Men än så länge klarar jag mig ju iaf :P.
Blir väl ett besök i köket och hämta min lilla lapp nu och sen plugga vidare och skriva frågor och svar!
Jippie!
KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0