Humm..??

Jag undrar va sjutton som är på gång.
Två gånger nu, har jag fått depp-period dom här senaste två dagarna.
Igår varade den ju runt 3-4 timmar och jag var sur och arg och tyckte att alla bara jobbade emot mig, världen var emot mig och idag varade den väl 1 timma.
Fast det var annorlunda idag, och jag undrar, varför?
För egentligen har jag inget att vara deppig för.
Känner väl prestationskrav.
Som om jag inte räcker, för det gör jag inte.
Jag duger inte och jag räcker inte.
Men det gör jag ju!
(förvirrande?!)
Det som var annorlunda idag var att det kändes mycket starkare, började bara skaka, tårarna bara rann och Jag kände att världen var en hemsk plats att vara på just nu.
Haft en dundermysig natt och varit hur glad som helst!
Sen när jag vaknade och hade gått upp så satte det igång.
Kändes som om något var helt fel och helt galet.
Som om jag hade gjort ett stort stort misstag.
Sitter fortfarande och småskakar och undrar hur sjutton det ska gå att hämta Leo och ta hand om honom.
Ska kanske ringa pappa och fråga idag igen? Men känner mig så dålig då.
Då är risken att jag blir ännu mer less.
Jag får ju så himla mycket hjälp hela tiden.
.
Jag vet inte, men tror jag skulle behövt komma härifrån.
Klara mig själv.
Känna att jag faktiskt fixar det.
För det gör jag ju.
Eller?!
.
Nu blev jag nog nästan för närgången men kändes som om jag ville skriva om det.
Aldrig varit med om dessa skakningar innan.
Eller jo en gång..
Kanske var det för att jag pratade om det igår?
Kanske känner jag mig så värdelös som jag gjorde i den situationen?
.
Kram..

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Veronika

Jag kan ju bara tala för mig själv, men jag tror man får sådana dära svackor för att solen är borta. Jag får oxå sådana ibland. Ska nu testa att ta en frukt när jag känner att det kommer =)Kanske ett tips ;). Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-09-16 @ 08:29:42
URL: http://snutta1984.blogg.se/
Banan inskickad av: Påps (den religiöse)

Ring, jag hämtar!!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-09-16 @ 18:01:49
Banan inskickad av: Påps (den religiöse)

..och du räcker till...alltid!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-09-16 @ 18:04:33

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0