Haft en underbar helg!

Nu sitter jag och kollar lite valvaka..
Man kan ju bara hoppas att det går som man vill ^^.
Har ju iaf röstat och gjort mitt för Sverige!
.
I övrigt har jag haft en supermysig helg :D
Jani kom i fredags kväll och då var det inte så mycket vi hann med.
Vi åt tacogratäng :D MMMM, underbart gott ;).
Sen ut med hundarna och sova ungefär.
I Lördags umgicks vi med Leo och bakade cupcakes, så underbart gott med :D.
Handlade och fixade för kvällen. Lagade kyckling med rotgrönsaker.
Allt har varit supergott i helgen med maten och va mysigt att laga det med Jani..
Sen kom Mine och Johan och kvällen började.
Camilla och Linda och rickard kom sen :) Mysigt mysigt..
Sen fortsatte kvällen hemma hos Camilla och Dennis.. :D.
Riktigt kul kväll och idag har vi bara tagit det lugnt :D.
Sovit länge och röstat och promenerat och fixat :D.
Sen åkte Jani hem :(.
BLÄÄÄÄÄÄÄ!
.
Nu sitter jag som sagt och kollar valvakan men kan inte förstå att Sverigedemokraterna kan få så mycket röster :( Det gör mig ledsen.
.
Nu väntar jag på att Herr Poussu ska komma in på msn :D. hahah..
Leo sover gott på nedervåningen och somnade jättesnabbt när han kom hem :).
Imorgon blir det skola och dagis och plugg! Weehhoo!
Känner att jag mår bättre nu efter helgen och hoppas det håller i sig men varit lite svag och skakig under helgen :/ hoppas det ger sig snart..
.
Kraaam!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0