;D

Hej hopp!
.
Inte skrivit på någon dag så kände mig lite tvingad att skriva nu =).
Har inte hänt sådär jättemycket.
Hade en kass dag igår med humöret, men på kvällen blev det bra!
Humörsvängningar? Kanske ska pröva med det mamma sa, ta ut hormonspiralen.
Kan det vara den som spökar?
Nu är jag iaf trött som en sate, idag har varit en bra dag.
Mestadels varit ensam med Leo och vi har lekt och busat och varit ute och promenerat.
Sen har jag själv lyft upp leos säng till mamma och pappas rum. Kändes hemskt att det tog sådan tid och Leo bara stod och skrek MAAAAAMMMMAAA nedanför trappan. Men det behövdes göra.
Sen mös vi lite med en bok och lite varm mjölk och leo sa för första gången till att han ville Baasaa..
Så han sattes på pottan och det basades ordentligt ^^ haha.
Nu sitter jag och väntar på min stora sötnos men det känns nästan som om jag har feber och bara vill lägga mig och sova.
haha kanske ska koka kaffe?
har tagit en ipren iaf och nu ska jag hämta mer vatten :D.
Kram och godnatt!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0