Billionaire....

Billionaire är låten som går jämt och ständigt i mina högtalare nu.
Den är härlig, skulle inte haft något emot att ha mer pengar !
Men undrar hur jag hade varit då, hade jag varit jag fortfarande?
Jag trivs ändå rätt bra där jag är.
Iaf just nu. Just idag. Just i denna sekund.
Om en timme kanske jag säger annorlunda, för det är så jag är.
Upp och ner, ner och upp, hit och dit.
Just nu är det upp!
Ganska trött och illamående. Men sockret var lågt för en gång skull idag. Skönt att slippa vara hög för en gång skull.
Borde ta blodsocker igen, kan hända att jag föråt mig så jag är hög nu :P haha.
Fått en del plugg gjort idag. Kommer nog inte läsa allt ändå kommer inte hinna och orka men ska jobba mer med frågorna imorgon och sen på fredag och till helgen blir det hälsovetenskapligt seminarium och lunch med Linda på fredag :D Myspys!
På torsdag kommer nog Jani hit :D. Sköönt!
Annars äre bara plugg som gäller.
Var och tittade på lilla Elijah idag :D Sååååå söööt :D..
Och Leo och Natascha hade mysigt dom med, kramades och pussades och lekte :P Men Leo var så grinig så han klagade mest :P haha..
Kändes jobbigt att bara kunna vara där så kort tid. Men får försöka få till mer tid någon annan gång =).
Jag har Leo sovandes här nere igen nu. Känns underbart nu och skönt att få morgonen imorgon med honom men kommer säkert ångra mig imorgon när jag måste upp och ut och gå till dagis med honom, haha.
Men det finns verkligen ingen finare skrutt än min <3 För mig.
Men någon dag kanske det kommer finnas fler, som är lika fina och underbara fast på andra sätt. Men det får vi se i framtiden, va den nu erbjuder.
.
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0