Ännu en dag avklarad!

Hejsan hoppsan!
Nu har ännu en dag gått och det är snart dags för mig att lägga mig.
Men jag vill inte.
haha
Vill vänta tills Jani kommer hem så man får prata med honom ordentligt.
Jobbigt sådana här dagar när han jobbar kväll.
Har precis avslutat min samtalskvart med honom nu.
Men vi snackade ju i tele förut idag också men känns så lite, saknar alla smsen om dagarna, samtalen på kvällarna och att se på honom.
Usch ja, va jag pladdrar.
Men det känns fruktansvärt härligt nu.
Kommer väl bli ett väldans tjöt om det.
.
Dagen har annars gått riktigt bra.
Skolan var väl sådär intressant men hände andra saker där som kändes bra.
Känner mig mer med i gänget nu än i gymnasiet. Vågar mer och pratar med folk och dom skrattar åt mig och säger att jag gör bra saker.
Kan det vara så att även jag kan?
haha.
Kändes sjukt upplyftande idag när 4 personer kom fram till mig vid olika tillfällen och sa
"Jäkligt bra jobbat med svaren på frågorna, vilken press du satte på mig nu. Både så snabb och så proffsigt."
Jaaaaa, nu skryter jag. Men det gjorde mig så jäkla glad, för har ju alltid varit den som underpresterar överallt.
Kanske inte överallt men för det mesta :P haha.
Sen kunde jag vid 11 tiden ta bilen hem, handla lite till middagen, umgås lite med Camilla och Jennifer. Lukas och Ewelina är så fruktansvärt söta, och de växer för snabbt :O. haha..
Sen hem och plugga lite och sova hahaha..
Somnade en timme, vaknade på 17 i blodsocker vid 16 och gick och hämtade leo.
Jag har inte gått ner från 17 fören nu, men ändå inte känt mig deppig som jag brukar vid så högt blodsocker. Det är en så sjuuuuukt härlig känsla. Jobbigt är att veta att den inte håller i sig resten av livet, men jaa kommer väl ersättas av en annan härlig känsla, mer djup och lyckan kommer ju komma ibland med. Men att en hel dag gå runt och vara bara lycklig är så härligt!
Sluttjatat om det :P haha
Sen så lekte jag och Leo ute lite, typ 10 minuter innan han blev riktigt gnällig och det var bara till att gå in och laga lite mat. Sen lekte vi med Lego och byggde koja och gosade!
Han somnade snabbt och lätt vid 19 och sen dess har jag kämpat med blodsocker och plugg, ingen bra kombination.
Men nu ska jag snart hoppa i säng.
Känns som om jag kommit in i det här bloggskrivande igen.
Kanske inte skriver så mycket intressant men ja, det är erat val om ni vill läsa :P.
Skriver mest för mig själv. Det är gött att skriva av sig lite.
.
KRAM
4 dagar kvar <3

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Du är duktig. Jag hann bara först med mycket, så tappade du lusten. Vet att du är smart och snabb. Puss!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-09-14 @ 00:17:03
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Päps

Du är smart och inspirerande. Du behöver inspiration för att gå igång, känner igen den genen, är själv drabbad av den. Hoppas att du känner dig hemma bland alla dessa sjuka systrar och bröder! Kram!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-09-14 @ 19:21:21

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0