tv....

Hej hopp!
Sitter och kollar lite tv just nu och väntar på om mitt hjärta vaknar.
Men han brukar vakna vid den här tiden så han kanske inte vaknar.
Men det är ju bra så att han får sova =).
.
Ätit skitgod ceasar sallad idag och gjort en egen ceasar sallad dressing. Skitgott.
Men fick improvisera lite så den blev som jag ville :P Först tyckte jag den va skitäcklig men la i lite Cream Fraiche och dijonsenap och vitvinsvinäger så blev den som jag ville :D.
.
Nu har Leo somnat och jag sitter och kollar på Wife swap men funderar på att gå och lägga mig. Men känns taskigt om Jani vaknar och jag inte är vaken. Men vi får se. Stannar uppe i 50 min till iaf =).
.
Gick bra på seminariumet idag.
Kändes riktigt bra men nu tar jag lite avstånd från pluggandet.
.
Har inte mycket mer att skriva..
Kram!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: päps

Pluggar du lika bra som din ceasarsallad smakar så är du snart sjuksköterska.

Kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-10-07 @ 21:44:14

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0