Trött som bara den.

Sitter här och är trött som bara den men vill vänta vaken lite så jag får pratat med Jani!
Fast är väl iaf en timme kvar tills hans barn lägger sig.
.
Leo ville inte vara vaken längre idag utan bad om att få gå och sova när klockan var 19.30. Får väl se hur länge man får sova imorgon!
Nu har jag inte mycket att göra.
Ingenting händer på facebook.
På msn pratar jag sällan med någon nu för tiden.
och jag är trött!
haha..
Så hur får jag tiden att gå?
.
Inatt blev det inte mycket sömn. Var uppe och orolig istället.
Men vid 10 gick vi och tränade och sen fick jag svar på att min oro inte behövde vara så fruktansvärt stor iaf.
Men får väl se vad som händer och sker.
Sen gick Leo och la sig i ungefär 45 minuter. Sen vart det ut i solen och leka på lekplatsen :D för att sedan möta upp Carolina och Alvin! Sen var vi hos dom till 17.30 tiden någonting. Eller ja, Leo gick vid 17 för hans pappa kom och hälsade på honom lite och Anna var med också :). Tydligen fått ett jobb här i göteborg så hoppas det går vägen och att hon hittar ett till! Vore ju skönt om dom slapp distansen.
Sen har vi bara kommit hem och myst med mamma och pappa lite och kollat tv.
Och nu sitter jag här.
Och vet inte vad jag ska göra under tiden jag väntar.
På tv går inget bra heller.
Men tänk, nu är det snart söndag.
Sjukt va tiden går fort ibland, bara 13 dagar kvar tills min älskling kommer hit, snart bara 12 dagar.
Fast fortfarande för lång tid tycker jag.
Fast när den tiden gått och nästa månad kommer så kanske det inte blir lika stort problem.
Eller så får vi klara den månaden också och efter det så.
Men jaja, det löser sig :D.
Idag har ändå varit en relativt bra dag.
Klart det gnager i huvudet fortfarande men jag hoppas och tror.
Nu blire svammel igen.
Gonatt bloggen!
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0