Trött dag idag!

Idag har det varit en trött dag.
Präglat av mycket dåligt humör!
Meeeen
det är bra nu!
Började bli bättre när det var kul i skolan, blev ännu bättre när älsklingen ringde och gjorde mig glad, väldigt glad, flera gånger :D, ännu bättre när jag hämtade Leo och han var superdupergo, lite sämre när jag fick diska och laga mat och ta hand om en grinig Leo helt själv, bättre igen när Leos morfar kom hem och vi satt och åt maten som var god och Leo var snäll och åt bra! Ännu bättre när jag gick på promenad med hundarna och det va mysigt.
Nu har jag precis pratat med Jani igen, 20 minuter, 5 minuter längre än hans rast så får väl hoppas att han inte får skit för det.
Och kollat upp det där med kurslitteratur men det slutade med att jag stängde ner sidan och surade för det skulle kosta runt 2500 kronor alltihop tillsammans. Var ska man få dom pengarna ifrån?
Vill ju inte ta av mina sparpengar.
MEEN
Det löser saj!
Det gör det alltid.
Fått köpt en overall till Leo idag iaf :D
En gulsvart fin overall :D.
Kommer passa fint med hans vantar och mössa!
Måste köpa lite mer fleece kläder och så också.
Så min lilla skrutt håller sig varm och go <3.
Den ungen är verkligen något speciellt.
Något helt fantastiskt.
Idag sa han "älskar dig"
Så underbart <3.
Ska sätta honom på hårdträning på att säga det nu ;).
Säger det så ofta jag kan till honom. Alltid när han ska sova och alltid när jag lämnar honom på dagis.
Tycker det är extremt viktigt att barnen får veta att man älskar dom. Man behöver inte alltid säga det för ibland kan handlingar visa mer än ord. Men det är viktigt att man ser att dom förstår att dom är älskade.
.
Imorgon blir det mitt första utvecklingssamtal någonsin som inte är för mig.
Ska bli intressant :D.
.
Snart blir det film för min del.
Tycker synd om pappa just nu.
Har mina hörlurar i och sitter och sjunger, haha!
Tur att han är hörselskadad, kanske han inte hör min skönsång? :P haha.
KRAM!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Åå vad underbart det är att höra orden Jag älskar dig!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-10-13 @ 23:24:33
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0