Sova, kanske?

Jaa, det va det där med att sova också ja.
Blodsockret ville inte med riktigt idag helller.
Sitter och är lite smålåg.
.
Det är 17, snart 16 dagar kvar tills min älskling kommer hit <3.
Längtar så sjukligt mycket. Är tråkigt att bara prata på telefon hela tiden och särskilt de här dagarna när vi båda är så trötta. (The only exception <3)
jaja, ska inte tråka ut er med sånt mer :P.
.
Skolan går bra, och har labb imorgon med.
Det är kul, att göra saker och inte bara läsa och skriva hela tiden.
Även om det sjukt mycket att läsa och skriva hela tiden med. Förstår inte hur vi ska hinna nästa kurs. Men det löser sig nog. Idag så matade vi varandra och borstade tänderna på varandra. Riktigt annorlunda grej att testa att borsta en annan människas tänder alltså. Men det var kul :P. haha. Sen så övade vi på att vända en patient för att undvika trycksår och öva lederna så man slipper kontraktion.
.
Ska snart lägga mig om jag mår bättre. Tror att jag är på väg att bli hög i blodsocker. YAAHOO!
Är inget stort fan av min diabetes just nu.
Tur att vi har sovmorgon imorgon iaf. Men ska ju upp med Leo till dagis. Yippie!
Vi har sovmorgon alla dagar denna veckan, det är riktigt gött!
Saknar min syster just nu :/ skulle ringa henne idag kom jag på nu när jag började tänka på henne igen :P haha.. Men glömde det, blää!
Bara 5 år minus 1 månad eller något tills hon kanske kommer hem till göteborg igen.. Inte alls långt jue.
.
Kraaaam!
Nu ska jag rengöra mina tänder! haha.

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Fannie Ek

Var är din syster?. Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-10-06 @ 12:39:50
URL: http://fanniesliv.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0