Sova, kanske? Snart så!

Hej hopp!
.
Passar på att slänga in ett inlägg här.
Ibland är det bra att inte kunna/vilja sova!
Idag, nu, fick jag gjort ett arbete till skolan! Weehoo!
Färdigt och ivägskickat!
Nu är det bara tentaplugg kvar.
Kanske plugg till case 3 med?
Men inte långt kvar på kursen och jag hade jättekul på min fältstudiedag igår :D.
Vet inte om jag redan skrivit det men det hade jag! haha
.
Måste skaka av mig denna känsla av att något är fel snart så att jag kan få sova på nätterna.
Måste vara skolan som stressar mig eller nåt.
Imorgon ska Leo bara till skolan på morgonen och jag ska hämta honom efter lunch någonting.
Sen ska vi hem till Camilla och busa :D Kanske.
Sen BVC
och på kvällen blir det att Leka med lilla linda :D:D:D.
.
Just nu tycker jag bara att det är skönt och mysigt att sitta här och lyssna på go musik och fundera!
Känner mig otroligt glad för att nu är det ungefär bara 2 dagar kvar tills min älskling kommer hit :D.
Känns som om tiden flyger fram.
Inte längesen som det var 16 dagar kvar!
Tänk att jag ska få spendera en hel helg med denna underbara eehhmm man? Känns konstigt att säga man men han är faktiskt inte en pojke och ingen kille heller. Han är en man.
Han är min <3
Och jag ska få krama på honom i helgen!
Ska krama honom tills han spricker.
.
Haha.
Nog om det.
Men min lilla pojke ska åka ifrån mig i helgen :(.
Han ska hem till sin far.
Usch va det känns som om det blir lite tid med honom nu för tiden.
När vi väl träffas är dessutom båda trötta och griniga :/.
Han är så fin, så söt, så underbar och så fruktansvärt älskad!
.
Hade beställt en begangnad bok över nätet också och den kom idag :D LYCKA!
Ska ta med den till sängen och läsa lite sen! haha
Får se om jag lyckas lära mig något, det är tveksamt! HAHA
Men nu när jag väl kommit in i lite plugg humör får jag försöka fånga det.
.
Kan inte säga annat än att jag är glad och lycklig nu!
Får hoppas jag lyckas börja somna bra igen bara!
Men det ska jag nog göra någon dag!
3 timmar kvar innan Jani ska upp stackarn.
Förstår inte hur han orkar dom här veckorna.
Och dessutom alltid håller sig vaken så vi kan prata iaf en liten stund.
Det är gulligt och värdefullt <3
Ska bli skönt att träffa honom lite längre nu när vi båda dessutom är pigga! haha.
.
Tänker mycket på en sak just nu.
Människor som ljuger.
Hur kan man sjunka så lågt egentligen?
Människor som försöker göra livet jobbigt för någon annan.
Hur sorglig är man inte då?
Sådana här dagar och efter sådana här tankar är det svårt att se alla människor som goda och försöka se bortom, se bakom och se anledningar. Men jag tänker försöka har jag bestämt. Sudda, sudda bort alla dumma tankar. I grunden är alla människor goda. Men dom vet inte alltid hur dom ska agera och förhålla sig. Jag får hjälp nu varje dag att mer och mer riva muren jag byggt upp. Min mur som skyddar mig från att lita på människor. Jag tänker riva och riva tills den är borta. Kanske får ligga kvar en liten smartsten så man inte blir helt blåögd igen. Den som hjälper en att välja vilka människor man ska lita på. Jag är faktiskt lite tacksam för ett visst motstånd som jag har fått, för det hjälper mig att visa att jag är stark, att jag klarar mig från att bli helt galen och beroende. Det gör mig starkare. Får mig att lita på mer.
.
Nu har jag babblat osammanhängande lite för länge och ska lägga mig i sängen så att dessa två dagar går snabbt!
Godnatt och sov gott
Kramar och kärlek till er! <3
Var en så ärlig och god människa du kan mot alla!
Det kommer komma tillbaka till dig en dag! Det är jag säker på.
Man vinner inget på något annat, bara ett sorgligt liv utan någon riktig mening.

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

hahaha skall leo till skolan? måste varit längesedan jag såg honom, för sist var han bara 1 år. Men ja dom säger ju det tiden går fort ;-). Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-10-20 @ 14:31:14
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0