Packa träningskläder och sen gå!

Hej hallå!
.
Har varit hos doktorn nu och dom hittade inget fel så man får väl lita på det.
Har hunnit slänga i mig en minifrukost nu och sen ska jag iväg och träna!
Göttans!
Så ska bara slänga i mig en liten frukt med sen packar jag mina kläder och går.
Blir inte mycket plugg idag inte.
Men behövs inte så mycket heller.
Har gjort det jag ska.
See ya!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Skönt... Du får gärna ringa mig seen om du hinner. Kramis. Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-10-12 @ 12:11:40
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Linda

Tack, det var grymt kul och motiverande att träna tillsammans med dig och otroligt mysigt att umgås och luncha tillsammans efteråt. Tänkte på det vi kanske kan försöka få till det så vi gör ett träningspass tillsammans i veckan? Blir mermotiverande för mig och så får vi träffas samtidigt! Kram Linda. Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-10-12 @ 15:40:40
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0