Mycket bloggande nu..

Kände att det blev ett konstigt slut på inlägget innan.
Men jag var nog så trött att alla tankar blandades samman.
Nu har jag iaf pratat med Jani och ska snart till sängen men klart så är jag inte trött nu.
Hoppas denna veckan går riktigt fort och att jag får många svar, många slutgiltliga svar!
.
Hoppas snart också att jag mår såpass bra att jag orkar med livet.
Känner att många kompisar, farmor och mormor har kommit lite i skymundan.
Har bara varit fokus på skola, Leo, Jani och klara mig genom livet, haha.
Saknar min syster något fruktansvärt med :/.
Känns värre när man vet att man inte kan bestämma att åka till henne en stund imorgon bara.
.
Nu får vi alla hålla tummarna att smärtor, konstiga kroppsliga reaktioner och andra otrevligheter försvinner.
Känner mig annars faktiskt väldigt lyckligt lottad och glad.
Har så många fina människor omkring mig som gör mig glad.
hade jättekul med Carolina idag, mamma och pappa är underbara, Leo är helt otroligt fantastiskt underbar och go och allt bra som finns i världen att säga om en människa, dessutom gör Jani mig glad. Skolan går ju faktiskt helt okej och känns toppen att man har lite vänner i området att plugga med som man kan plugga till tenta med.
.
Aja!
Jag tänker för mycket!
haha..
Undrar om man blir lyckligare om man inte tänker?
.
Kram och godnatt!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0