Lugnt..

Tar det lite lugnt nu!
Sen bär det av till Linda!
Gott.
Men bs ligger på 20, mindre bra, mindre gott.
Leo skall sova hos mormor och morfar inatt.
Skönt för honom!
Slipper han mitt snarkande ;).
haha.
Han har varit relativt pigg idag.
Haft 39,6 i feber men sprungit runt och busat och varit jättepigg.
Goding<3
Saknar Jani!
Mindre än en vecka kvar nu tills vi träffas igen <3.
Då blir det ullared :D Hoppas jag.
Nu känner jag för att sova! haha
Ska se om jag gått ner.
14,7 och jag darrar och fummlar.
Kanske går jag ner för fort?
Ska springa och packa druvsocker!
Så, druvsocker och ett paket russin är packat!
Snart kommer Emil och Anna och plockar upp mig.
Ska nog sminka klart det sista!
Kram och hej!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0