klockan är 23 och jag ska sova snart.

Hej hopp!
.
Idag har varit en fruktansvärt bra dag.
Bra natt med.
Igår natt kom Jani hit, så underbart!
Och imorse åkte han till jobbet :(.
Nu kommer det dröja länge tills vi ses igen. Så tråkigt.
Men får hoppas att det löser sig.
Sen har jag träffat linda och ätit lunch med henne på linneas. Vi skulle egentligen till buffé men det va igenbommat, någon som vet varför?
Va iaf jättetrevligt =) Hoppas på fler lunchdejter ;)  haha..
Sen hjälpte jag Camilla och Dennis att flytta lite =) Kul att träffa dom med. Skönt att ha saker att göra.
Sen åkte jag och Leo till Emil. Köpte pizza till Emil och en kebabsallad till mig så det satt vi och åt tillsammans och lekte med Leo. Han fick jättefina vantar, mössa och byxor av sin pappa :D..
Kändes bra att jag fick lite extra tid med leo för det blir ju så lite nu när han är på dagis och jag pluggar..
Sen nu på kvällen har jag sett på idol med mamma och pappa och druckit lite vin, och sett och pratat med min älskling via cam <3.
Stackarn va så sjukt trött.. Och det är jag med så ska sova snart.
Imorgon blir det krogen med lysegänget! Ska bli riktigt kul :D.
21 dagar kvar <3
Saknar dig!
.
nu toa, borsta tänder ;), sen sova!
KRAM!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Skönt att veta hela din kvällsrutin, toa,tänder och sova ;-) haha kram från din as seriöse Linda vänn ;-). Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-10-02 @ 16:50:52
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0