Härlig dag idag :D.

Ska snart hämta Leoskrutt på dagis :D.
Och kanske träffa Camilla!
Hon har inte svarat på sms så får ringa henne strax =).
.
Sen ska vi till kungsmässan och handla salva :D.
Skrutt behöver ett par byxor med. Eller ja, flera stycken till dagis.
Mjukisbyxor har dom efterfrågat :).
Och fleecejackor behöver han!
Kanske ska handla en eller så idag för behöver ju pengarna att betala böcker också!
.
Börjar bli riktigt hungrig nu!
Men ska hämta Leo innan jag äter något!
haha har suttit nu i typ 20 minuter och skrivit det här inlägget men jag kommer ju aldrig någon vart :P
haha är för seg i tanken idag.
Nu ska jag klicka runt och läsa lite bloggar när jag har tid och kraft :D
haha fast vem vet.
Kanske blir sittandes en timme och läser ett inlägg innan jag förstår det så seg som min hjärna är idag :P.
Men är pigg iaf :D. Sov riktigt gott nästan ända till klockan 10 :D.
.
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0