Go kväll!

Har varit en riktigt go kväll ikväll.
Fått lite plugg gjort, träningen gick superbra, varit hemma hos linda och haft myskväll.
Nu är jag inte trött dock, det är ett problem men då får man kanske chansen att prata lite mer med Jani :D.
Leo somnade snabbt och gott idag :D
Han är så go min lilla skrutt.
Pratar så himla mycket hela tiden. Om allt.
Han har börjat försöka förklara saker för en och det är så kul att märka. Att han går framåt.
Och dom på dagis är alldeles till sig över det.
Tycker att han är så duktig med talet.
Jag har ju bara natascha att jämföra med och hon är ju en bit före Leo ;P Men hon har ju varit så sjuk snabb med allt :).
Längesen jag träffade lille lukas nu med :(. Det är tråkigt.
Känns verkligen som om kompisarna har kommit i skymundan nu. Och släkten.
Har jättedåligt samvete men jag orkar inte :(.
Så jäkla skönt att jag för en gång skull kom iväg till Linda idag. Behövdes verkligen!
Har inte mycket mer att skriva nu dock så ni får ha det bra!
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0