Fullt upp!

Har haft verkligen fullt upp idag!
Sovit LÄÄÄÄÄNGE!
Eller ja, gick upp med Leo vid 5 till kl 8 ungefär sen tog hans mormor och morfar hand om honom en stund och jag fick sova. Dom åkte och handlade och hittade på roliga saker till 12 ungefär =).
Sen har det varit lunch och städande och sen kom min mormor och morfar på besök och på vipdip möte :D KUL!
Mysigt att träffa dom om inte annat, va så sjukt längesen!
Borde väl plugga nu!
Men orkar inte :/ eller vill inte.
Fast om inte Jani kommer in på msn, haha just som jag skrev detta gjorde han det.
Aja, får plugga senare eller imorgon! Eller nåt :P.
Han hade en kvart kvar på maten!
Så skriver vidare lite!
Pappa orkade inte laga mat idag så jag gjorde det och det blev lax med räkröra och sallad.
Så sjukligt gott gott gott!
usch, imorgon ska jag ringa alla samtal till alla doktorer :(.
Jag vill inte veta, vill inte kolla.
Kan man inte bara glömma eller strunta i det så försvinner det?
Måste väl kolla upp numrerna!
Diabetesläkaren ska bli lite gött och träffa dock för jag behöver massa recept!
Känns som om det va skitlängesen jag träffade någon där.
Livet e gott <3
Livet är bra nu!
Tentan oroar mig dock.
Men det är ju en månad kvar.
.
Kraaam!
<3<3<3

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0