Ett nytt avsnitt av glee har kommit ut, jippie!

Haha, har kollat klart alla glee avsnitt från första säsongen, och ja de 2 som fanns på andra.
Och sett klart alla, en gång till! haha.
Nördigt? Det får man vara ibland ;).
Nu har det kommit ett tredje avsnitt :D och ska snart avnjuta det med. haha..
Tycker jag är värd det, för idag har jag faktiskt pluggat ;).
Och fixat så jag har med det till imorgon.
Subkutant och intradermalt måste jag öva på att komma ihåg dock.
Vet vad dom betyder om jag läser dom nu men måste komma ihåg dom! Ifall det kommer på en tenta sen. Knäppt att ha bara en enda tenta på hela kursen. Tycker dom borde dela upp det på en del småtentor.
Men men.
.
Fannie på din fråga, min syster är numera bosatt i malmö och pluggar där nere. Det är inte jättelångt bort men har nästan aldrig pengar eller tid att åka ner dit och hälsa på och det suger.
.
Imorgon är det sovmorgon igen, gött.
Men ska ju ändå upp och lämna Leoplutt på dagis.
.
16 dagar kvar tills Jani kommer hit. Det suger det med.
haha, känns jag inte väldigt positiv idag?
Vill ha honom här, nu!
Men blir till att jobba med tålamodet. Det kanske är en bra sak?
.
Har nu två låtar som jag kommer tycka om riktigt mycket och som kommer spelas på min spotify om och om igen.
The only exception av paramore och stanna hos mig av the drifters..
.
Jag mår bra!
Jag mår toppen!
Det finns fortfarande något som gnager mig och jag vet inte hur jag ska få bort det, Jag kan fortfarande itne få ro om nätterna att somna som jag borde.
Men jag intalar mig att jag mår bra och att jag mår toppen!
och vissa tillfällen slår det mig, jag har allt man kan önska sig nästan!
Man kanske kan önska sig mer pengar men egentligen, man ska inte begära för mycket.
I vilket fall som helst.
Just nu, just i denna sekund, så mår jag toppen!
Tänker på min lilla skrutt som är helt fantastisk, han är så duktig.
Kan prata så fint och är världens roligaste och sötaste. Man blir så glad av honom. Tycker det är lite småjobbigt att han börjar tycka det är jobbigt att gå till dagis nu och att han blir så ledsen när jag lämnar honom men jag antar att det hör till. Men det är också skönt att få lite "erkännande" att han saknar mig när jag är borta och att han tycker om mig. Innan var det ju mer som att han tyckte det va skönt att slippa mig. haha. Men herregud vilken underbar unge jag har, det går inte att beskriva! Varje mor förstår nog. Till viss del, nästan varje mor. Och jag tror faktiskt inte varje mors kärlek är likadan till sitt barn. Pappor förstår nog till viss del med ;). haha.
Och tänker på min familj, som verkligen kan lysa upp en dålig dag även om dom också kan vara jobbiga ibland. Men det finns inga som min familj, ingen familj så underbar. För mig.
Och tänker självklart på min älskling. Tycker synd om honom att han är så trött, att det inte blir någon sömn om nätterna där heller. Men han gör mig glad ändå. Tycker att han är duktig som jobbar så hårt och inte missar en enda arbetsdag trots att han är så trött. Jag kan inte förstå hur han lyckas, jag som somnar på lektionerna! Och tycker det är fantastiskt hur gullig han är, söt och snäll.
.
Tycker också att dom andra barnen på dagis är så himla gulliga! Idag när jag skulle lämna leo på dagis och han blev ledsen kom det fram en liten tjej((typ 3-4 år) och tog honom i handen och vi började prata om bilder som var på väggen. SÅ FINT! och man blir så glad.
.
Men nu ska jag kolla glee och sen försöka sova :D
NATTI och KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0