Blod i magen och skola!

Hej hopp!
Sitter och väntar på att åka till skolan.
Lite läskigt är väl att jag blödde lite i magen igår men när jag ringde idag så hade dom inga tider för mig så får väl pallra mig ner till akuten efter skolan.
Men är säkert inget allvarligt.
Hon jag pratade med i telefon lät dessutom coollugn.
Jaja nu sitter jag och äter min underbara ceasarsallad :D och sen ska jag till skolan!
får skjuts till stationen av Carolina idag :D höjden av lathet?
Undrar om jag och mamma ska träna ikväll, hoppas det.
annars blir det imorgon bitti!
Är sjukligt sugen på cheezeballs! eller hur det nu stavas :P.
Och idag är det bara 14 dagar kvar <3.
Och denna helgen är leo hemma dubbelt massa <3 och kärlek.
Ska mysa sönder honom så han aldrig vill mysa igen! haha.
Ne så allvarligt ska det inte bli.
Men det är sista helgen på två veckor nu, för nu ska han vara hos Emil två veckor i rad.
Och pappa till din kommentar, jag kanske ska satsa på att bli kock istället? :P
KRAM HEJ!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0