Respekt.

Hello!
Nu sitter jag här igen!
Kan inte sova..
Har inte kommit in i någon depression men kan ändå inte sova. Är ändå "rädd" för sängen igen.
Har inga jobbiga tankar.
Bara glada.
Jag förstår inte vad det är.
Föreläsning om rörelseapparaten imorgon.
Det börjar dock kännas mer och mer ointressant.
Det vi håller på med i skolan. Känns som om jag inte vill hänga med längre.
Kanske det som stressar och gör att jag inte vill sova?
Men Carolina hjälper mig bra med att hänga med. Och duggorna går ju bra som tusan!
Kan redan nästan hälften av orden på duggan som skall vara på onsdag nästa vecka.
Men jag har dom svåra kvar.
Men blir ungefär att lära 4 per dag, det ska ju inte vara så svårt?
Vi har ett seminarium på gång med.
Det stressar lite för jag har inte orkat kolla på det. Får kolla lite på det på vägen ner till skåne och på vägen hem den 4-5 dec. För det är den 6e.
I Februari ska vi ut på praktik. Det ska faktiskt bli sjukt kul.
Jag hoppas verkligen att jag får mersmak för yrket då!
Den dagen vi var ute gav ju verkligen en riktig kick!
.
Leo hjälpte mig att baka lussebullar idag! haha
Eller ja, han hjälpte mig äta degen ;).
Fast han fick inte i sig så mycket och han gjorde några fina kringlor med liiiiiiiite hjälp.
Dom blev SUPERgoda!
Jag ser lite fram emot imorgon.
Kommer bli en rätt soft dag.
Föreläsning mellan 9-12 och sen gruppmöte till 15.
Slår vad om att gruppmötet typ högst varar en timma.
MEN jag SKA ha min lunch! haha
Lär väl blir lite tjafs om det inom gruppen.
Får hoppas jag orkar stå upp för min sak! haha
Fungerar fan inte att ha lunch och möte samtidigt.
.
Nu ska jag lägga mig i säng och försöka sova.
På sätt och vis förstår man människor bättre när man varit igenom saker själv.
Förstår dock inte till vilka extremer man kan dra saker.
Hur mycket skit man kan snacka ibland.
Förstår dock irritationen mot en annan människa som inte reagerar.
Jag ska faktiskt säga en sak som en idiot sa till mig en gång, för detta kändes ändå sant.
"Nej, livet suger inte, det är en gåva. Vi ska vara glada att vi har det och göra det bästa av det".
Dock denna personens sätt och se "det rätta" stämmer inte överrens med mitt. Men man får ju ge honom det att han ställde upp när jag blev trängd och såg till att jag slapp en jobbig människa. Att han sen efter det försöker sig på att manipulera en till att ligga med en är en annan sak.
Det är galet vad man kan fundera på saker ibland.
Och det känns hemskt när det känns som om det är andra saker jag borde tänka på.
KRAM
och godnatt!
Se till att göra det bästa av era liv, se till att vara respektfulla och sanna mot andra människor.

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0