Aktion och reaktion!

Jag har verkligen världens goaste lilla skrutt <3.
Vi har haft en supermysig morgon och en mysig promenad till dagis :D.
Lekte lite med den kvarvarande snön och en pinne!
Kändes lite dumt att behöva lämna honom idag.
Han ville som vanligt vara hemma.
Men måste få pluggat lite idag.
Nu har jag duschat och väntar på att carolina ska smsa.
Vi ska plugga tillsammans:D
Sen väntar lunch med Linda och Mine.
Gott gott.
.
I annat så går livet vidare.
Jag har dock fortfarande svårt att veta vad jag vill göra och hur jag vill ha det.
Bara det borde vara en stor indikator på att jag borde skita i allt och lära känna mig själv och ta reda på vad jag vill. Men det är inte så lätt.
Hur gör man det?
Hur tar man reda på vad man vill?
Just nu tror jag iaf att jag vet att jag inte vill vara med någon som du.
Men det sårar ändå när man ser vissa saker.
Jag tycker det är jobbigt att jag inte vet hur jag ska förhålla mig.
Nee.
Nästa gång blir det
aktion
och reaktion!
Eller nee
nästa gång blir det
rätt.
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0