Nystart? vi får se.. Men fick lust att skriva idag.

Tänkte jag kanske skulle börja skriva igen.
Men vi får se.
.
kanske inte kommer ha tid alls nu när jag börjar plugga till hösten. Men men jag har nog inga käsare kvar så blir väl inte så många ledsna ;) haha.
.
Har just spenderat förmiddagen med att umgås lite med mormor och sen handlat. Sen bakat pizza, jävlar vilken tid det tog :P men den blev helt okej :). Är fortfarande inget stort fan av pizza men måste säga att jag är duktig på att baka dom iaf ;)..
Matlagning kanske ska bli min grej? hahaha säger jag nu när jag precis kommit in på sjuksköterskelinjen.
nee barnmorska är helt klart min satsning nu :D På tal om det så går ju en ny serie på tv ikväll. Livet på bb tror jag den heter!! Gissa vem som kommer sitta bänkad!
.
Usch va det luktar i köket nu!! Jag tror att Leo har lämnat en present till mig i blöjan!! haha får gå och byta!'
.
Tillbaks från badrummet!! haha.
Leos märpenna och klisterlappar som han ska ha på saker till dagis har kommit :D Kul. Får ta mig tid att stryka på dom och fixa någon dag :) Just nu går skrutten runt med en stövel på ena foten och skriker strumpa!! fast låter som en blandning av tappa, strumpa, bada och klubba! Man vet aldrig vad den ungen menar! haha..
.
Men han är så söt! jag vill nästan äta upp han!
.
Tränade igår och ska försöka träna idag med! får försöka komma igång ordentligt med det jävelskapet igen! haha.
Kram och hejs!
Vi hörs kanske, hoppas jag!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0