Härlig helg men varit tomt utan skrutt..

Hejsan!!
.
Hoppas ni haft en härlig helg :) Det har iaf jag!
Men har varit tomt utan min lilla plutt som sagt.
Leo åkte till Emil i torsdags och sen dess har jag gjort massor!
I torsdags och fredags tog jag det lugnt och städade och på kvällen kom Camilla hit och drack vin och mös!
I lördags gick vi upp tidigt och åkte till varberg och kollade på min framtida skola :) och åt lite god lunch och tog det lugnt. Sen kom jag hem och började göra mig iordning för kvällen. Paket skulle slås in och jag skulle duscha och så :). Emil och Anna var snälla och kom hit och skjutsade mig till Linda och Rickard som hade fest för förlovning, 20 års fest och inflyttning.
GRATTIS TILL ER! Ni är värda all lycka i världen. Bättre vänner än er finns inte!
.
Och nu söndag har bestått av mysig brunch med familjen på incontro i götebort!
SUPERGOTT och helt underbart! haha..
Dit ska jag definitivt gå igen, någon som vill följa med?
Sen hämta jag upp camilla och Lukas och vi åkte och hämtade min stjärna! <3
Sen har vi ätit och pratat och myst och jag har kramat om söte lilla lukas, så underbar!
En av dom sötaste bebisarna som existerar :D.
.
Nu ligger jag och kan inte sova. Ovanligt?!
Min lilla älskling ligger bredvid mig i sin säng och snarkar :D.
Finner inte ord för min kärlek till den lilla krabaten alltså. Hur är det möjligt?
och så ska han snart vara så stor att han börjar dagis :S Var sjutton tog tiden vägen?
Inte längesen han var lika liten som lukas! haha.
Ska se om jag hittar något jag kan läsa nu som gör mig trött och sen ska jag släcka ljuset igen och försöka sova igen..
.
Godnatt!!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0