Tisdag idag!

Hejsan!
Sitter här nu och undrar vad jag ska göra.
Försöker läsa i min bok men den är helt enkelt inte tillräckligt intressant.
Börjat längta som fan till den 30e. Skolan börjar då och det ska bli skönt att äntligen ha det i rullning. Att livet sätter igång.
.
Idag har jag varit och tränat och sen mest gått runt lite och slappat.
Leo har varit på dagis och det hade gått jättebra men han hade inte ätit så mycket och inte gjorde han det här hemma heller. Men går ju ingen nöd på honom. Får se om det är något som fortsätter bara.
Men han somnar tidigare nu med, somnar alltid klockan 19 på kvällen. Det är bara skönt tycker jag nästan. Han sover ändå till 7 på morgonen.Nu följer det liksom perfekt med våra middagstider och rutiner här hemma! Allt går i ett på något sätt. Direkt efter middagen så börjar liksom kvällsrutin med att byta blöja, borsta tänderna och värma mjölk, kanske läsa en saga! Då är han lugn och det blir inte så konstigt med maten. Innan så åt vi vid 18.30. Den lekte man och busade upp honom till 20 innan han skulle sova.
.
Imorgon ska skrutt vara hemma från dagis så då får vi en heldag han och jag!
Vi ska leka på lekplats och sen kommer mine in då ska vi gå till kungsmässan :D Ska bli kul!
.
Godnatt och kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0