Städa städa städa!

Nu är det dags för att städa!!
Bara jag kommer upp ur sängen :P haha..
Och ikväll åker Leo till Emil :( Kommer sakna min skrutt. Men det är ju bara en natt och jag kommer ha saker att göra tror jag :).
Skönt att få sova lite extra och bara ta det lugnt.
Men det är så tvåsidigt det där. Åh ena sidan så är det skönt, åh andra sidan kan man inte riktigt koppla av när man inte har Leo i närheten. Han finns alltid där i bakhuvudet och lurar, men sen om man är med kompisar eller har besök är det svårare att vara med dom eller vara sig själv när Leo är där. Man blir liksom distraherad och måste hålla koll på honom hela tiden och tänka på honom, vad han gör och så.
.
Nu sitter jag lite och väntar på att något ska hända på facebook, haha.
Har gillat saker som en tok där, så vill att någon ska kommentera något för vill se om min filtrering på mailen fungerer så jag kan slippa få en massa facebookmail till inkorgen som jag måste kolla igenom.
Så om någon vän till mig på facebook läser detta kan ni väl kommentera något eller skriva något litet?
Drack lite oboy typ förut när jag var låg så nu luktar glaset som står här bredvid mig lite då och då :P haha.
Det luktar gott!! Nästan så man borde låta det stå :P haha.. Men luktar väl inte så gott i längden sen.
.
Har ätit jättedåligt dom senaste dagarna. Vet inte vad det är med mig.
Inte kunnat äta frukost alls, idag har jag bara druckit ett glas saft och ett glas sockerfri oboy. För att jag var låg. och jag är inte hungrig än, eller jo, hungrig men illamående. sen om jag äter vid typ 13 eller något så äter jag massor och sen blir jag inte hungrig till middagen heller men tvingar i mig något och på kvällen blir jag skitsötsugen. Jordnötsrutor är mitt nya begär, mmmmm va det är gott!
.
Jaja,
nu ska jag inte tråka ut er längre ;)
KRAM!
Och farmor, jag tänker på dig! Kanske borde passa på att ringa.
Jag gör nog det ^^

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0