Ny favorit låt!

Jag har en ny favorit låt nu som jag förmodligen kommer lyssna på hela kvällen xD haha
Imorgon eller nästa vecka har jag en ny!
-
"Reachin' for the phone 'cause I can't fight it anymore
And I wonder if I ever cross your mind
For me it happens all the time
It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now"
.
Kan sätta in mig i låten så himla bra men den tiden är slut nu!!
Ibland skrämmer det mig att jag inte bryr mig längre, hur bra jag klarar mig själv.
Jag tror det är tack vare Leo dels och min senaste relation och senaste besatthet.
Fast, har jag verkligen kommit så långt som jag själv tror?!
-
Låter heter need you now och är gjord av Lady Antebellum..
Tyckte först att den va fjantig och tänkte, vafan vaddå jag är lite full och jag behöver dig nu. Men det är ju ofta så det funkar. Man ringer folk och saknar dom som mest när man är full..
Jaaja.
Ska försöka hitta på något kul nu ;)
KRAM

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0