Min skrutt sitter bredvid mig och ritar! :D

Haft en helvetesnatt med blodsockret men fick sova lite extra imorse för pappa stannade hemma till typ 9 tror jag. Och har haft en mysmorgon med min skrutt. Det är härligt ändå att ha honom hemma! haha.
Nu sitter han och ritar och vi bakar bullar!
Men har använt fel jäst och för lite socker så vi får väl se hur det går :P haha.
.
Idag kommer mine hit, får se när hon ringer, den sega! haha
.
Vet inte ritkigt vad jag ska skriva, har svårt för det här faktiskt.
Svårt att skriva ner vad jag tänker och tycker för jag tänker väl och tycker väl inte så mycket egentligen.
Sitter och undrar vad man ska rösta i valet.
Är ju medlem i muf, men är inte helt klar med vad jag ska rösta ändå. Och snart har man inte mycket mer tid på sig att ta reda på det.
Vet ju iaf att jag vill det bästa för min lillgrabb och om det går dåligt för honom i skolan eller han blir sjuk så ska han fan få så mycket hjälp som möjligt. Tror faktiskt att det är viktigt att alla samlar och hjälper alla.
.
Men nu börjar skrutt bli uttråkad och klättra i stolen så får nog lägga ner.
Kram sålänge!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0