Kommit hem från en helg med diabetesläger nu.

Nu är jag hemma efter en helg med diabetesläger :)
Har faktiskt varit en riktigt riktigt bra helg!
Idag står mycket städning på schemat men sitter och drar ut på det lite.
haha.
Men längtar till nästa helg, känner inte alls för nollning denna veckan :/.
Får se hur mycket jag fixar att gå dit.
Onsdag ska jag ner iaf på regisgtrering och upprop :).
.
Hoppas på att veckan går fort och att det blir helg snart igen men nu ska jag ta mig upp ur soffan och börja städa! haha. Börja sanera!
.
Kram hej! :D

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Kul att du var med på lägret :-) Tråk med städning... Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-08-23 @ 11:45:36

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0