Jahaja.......

Första dagen i skolan idag, och det gick jättebra!
Känns som om jag har hamnat rätt :).. Än så länge iaf ;)
Men att det ska vara så mycket som ska kosta?
Precis köpt litteratur för nästan 2500 :- och än har jag inte köpt allt som behövs.
Dessutom ska man gå till vårdcentralen och göra något tbc test för 500 :-
Hur rika tror dom studenter är egentligen?
Det känns lite surt :P.. haha..
.
Mycket annat har börjat kännas konstigt med.
Jag vet inte varför, kan inte förklara och jag hatar det.
Kan inte förstöra det här nu.
.
Har haft en supermysig kväll med min lilla skrutt.
Vi har lekt på lekplatsen och varit på biblioteket, ätit och gosat i sängen med massa sagor ^^.
Vi hade mysstund jättelänge innan han skulle sova, eller ja jättelänge för att vara oss! haha.
Jag har svårt för, för mycket mysstunder. Man blir ju uttråkad när inget händer ;). haha.
Men iaf, vi mös gärnet och sen somnade han snällt och snabbt i sin säng.
.
Nu sitter jag och försöker hitta på något vettigt att göra i en halvtimme till.
Sen ska jag få ett samtal, och sen ska jag läsa! Lånat böcker både till mig och Leo idag. Sen soooooova! Men är ledig imorgon så ska träna och se vad jag kan hitta på.
Någon som vill hitta på något?
.
Kramar!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0