Hemma igen!

Hejsan alla glada! :D
.
Hemma igen från nollningen och är TRÖTT, trött, trött och TRÖTT.
Så farmor jag orkar tyvärr inte ringa dig!
Men du kan väl ringa mig på måndag? Ska försöka själv att göra det om jag minns!
Nollningen idag har gått bra men har saknat min lille prins hela dagen och ville väl mest hem :P haha.
Vi har fått leka massa lekar och sprungit staffetter och sånt. Det har varit kul, men mindre kul har det varit att behöva sjunga och skrika och äta ketchup blandat med tabasco! Och betala massa pengar till dom var mindre kul med :P särskilt som det man mest betala för var puben och så och dit kommer jag inte kunna gå!
Men vi fick en rundtur på skolan och halmstads högskola är en rätt fin skola ändå :).
Var inte många där som skulle gå i varberg, men trivdes med två av dom tre som var där :).
.
Men saknaden efter Leo har inte varit kul och när jag äntligen kom därifrån var det försent för att hinna hem innan han somnat :( Så får bara träffa honom någon timma innan han ska till dagis imorgon.
DET SUGER!
.
Men imorgon bär det av till lysekil :D.
har smått packat nu men hoppas det räcker.
Ska bli riktigt kul iår faktiskt att vara ledare för barnen :D.
Men kommer sakna min leo :( Önskar han kunde följa med, tror han skulle tycka det var jättekul där!
Men Freja som är lika gammal som leo ska ju vara med så får väl låna henne lite kanske ;).
haha.
Ne nu ska jag lägga ner skrivandet, orkar itne längre :P haha
KRAM
Du kan ringa min mobil imorgon förresten farmor om du vill men har inga pengar på den så kan inte ringa dig!
om inte försöker jag minnas att ringa på måndag :D
Extra kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0