Haft en riktigt bra dag! Imorgon blir nog ännu bättre...

Hej hopp!
Haft en riktigt mysig kväll med Camilla och hennes pojkvän Dennis ikväll.
Druckit lite vin och spelat plump :D Och bara tjötat!
Är så gött med sånna kvällar ibland..
Och har gått omsöm på moln idag och ibland har det kännts som om jag borde sticka huvudet i sanden och gräva ner hela mig.
Men längtar till imorgon.
Tror det kommer bli ännu bättre. Men tänk om, tänk om...
Pappa satte ännu mera galler i huvudet på mig idag.
Det är för bra för att vara sant.
..
Jag babblar bara nu.
Det löser sig.
Jag är glad nu iaf.
..
Om man ändå kunde sortera tankarna? Ta bort dom som man inte vill ha där :P.
.
Aahh nu ska jag läsa!
KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0