Farmor har varit här och fikat :).

Hej hopp!
.
Idag är en dag med solsken, fast lite moln.
Farmor och Bosse har precis varit här och fikat, mysigt! :D
Fått höra att hon läser min blogg dessutom så, hej farmor! Hej på dig med Bosse om du också läser igenom.
.
Har börjat lyssna mycket på musik nu igen på senaste tiden igen och det känns jävligt skönt faktiskt!
Man blir så glad, eller ledsen, eller arg. Vad man nu vill bli. Så skönt med lite känsloutsläpp och just nu spelas låten When we all get to heaven av Brad Paisley. Passar bra med dom samtalsämnena som har disskuterats idag, tro och religion.
Jag är lite tvåsidig där, tror inte på gud och jesus, men jag tror det finns något mer än det här livet. Det kan inte bara vara slut sen. Men låten i sig är en mysig låt som är glad och kärleksfull, så det är på det humöret jag är idag ;).
.
På onsdag har Leo ledigt från dagis, så vad ska man hitta på då? Har på dessa två veckorna kommit ifrån vanan av att ha honom hemma på dagarna förvånansvärt lätt, och han har väl gjort desamma. Man får inte ens ett hejdå av honom längre, han bara springer direkt in och leker och har glömt mig sen länge så fort han får komma dit.
Men vi hoppas på fint väder så hoppas vi att vi kan gå ut till någon lekplats och leka! Kanske dessutom ut och cykla :D. Är sugen på det nu.
Kanske ska cykla till Rebecca och Natascha idag.
Snilleblixt!
Jag ska cykla till Rebecca och Natascha idag :D hahaha!
Får kanske förbereda för det och ta med cykeln direkt till dagis.
Klarar jag mig utan lunch? humm, har ju ätit frukost vid 9.30 och sen fikat så vet inte om jag orkar äta lunch innan jag hämtar leo. Får väl ha med mig en macka annars. Det löser sig.
.
Förresten!
Ni ska bara veta hur skönt jag har det nu!
Kan sitta här och sjunga högt utan att någon hör ! ;D hahaha
BEFRIANDE!
.
Kraaaaaaaam!
Stor extra kram till farmor!
Vi höres ;)

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0