Borde sova, men. Har för mycket tankar.

Kommer säkert glömma hälften av mina tankar nu när jag sitter här och så kommer dom igen när jag lägger mig i sängen igen :).
Men har varit mycket snack om kärlek denna kväll och jag tycker verkligen att kärlek i alla dess former är fantastisk och är glad för er som har hittat eran kärlek. Som tycker att erat liv är precis där ni vill att det ska vara eller liksom är nöjda med det ni har.
För så länge DU är nöjd och mår bra då är det bra.
Man ska inte lyssna för mycket på vad andra säger bara känna vad man själv vill och så.
.
Därför har jag också nu funderat massor på vad jag vill!
Och jag kommer nog faktiskt inte nöja mig. Vad folk än säger.
Jag tänker leta och vänta tills det där som är exakt rätt infinner sig.
För första gången i mitt liv känns det som om jag kan se killar som jämlikar och vänner och personer helt ärligt.
Nu förstår jag att det låter dåligt kanske men ta det på det bästa viset som går.
Men vad jag menar mig är att jag tänker inte försätta mig i en relation eller i en situation där jag känner att det här är inte rätt men jag fortsätter ändå. Om det inte är rätt för kärlek så kommer jag ta det som vänskap.
Jag tänker inte nöja mig med det som är näst bäst.. Tänker vänta på det som är BÄST för mig!
.
Tänkt mycket på sex med helt ärligt.
Jag vill inte!
Är min första tanke.
Jag vill inte med någon som jag inte älskar.
Då klarar jag mig bra på egen hand.
Ho ho ho ! :P
Nee men ärligt.
Jag är inte gjord för engångsgrejer. Det är jag bara inte.
Så jag kommer vänta på dig tror jag! Just nu tror jag det iaf.
Tänker vänta på det som är rätt för ärligt så trivs jag så himla jävla bra just nu.
Trivs med att jag har min syster som betyder så mycket och känns så bra när vi faktiskt kan prata om saker och ting.
Trivs så himla bra med mina härliga vänner.
Haft en helt underbar kväll, därför som jag är så fruktansvärt positiv kanske..
Kanske inte låter som jag är det men det är jag!
.
Sen har jag ju Leo.
Den killen innehåller mer kärlek än jag trodde var möjligt.
Blir så glad för varje framsteg han gör, blir glad när han mår bra.
Han ska till sin pappa nu tors-sön och jag hoppas dom får en fantastisk helg tillsammans och att han blir så glad och har det så bra att han faktiskt inte vill hem hit nästan! haha.
Låter kanske konstigt men nu när jag vet, när jag pratat med en utbildad person vad som är bäst för ett barn så hoppas jag det. För jag vill att han ska ha ett liv med glädje och ett liv han mår bra med.
Och om han nu vill bli transvestit eller bög, eller något annat när han blir äldre så är det klart som fan att han ska bli det!
Inte mördare eller vålstäcksman eller något. Men han ska bli det han vill och mår bra med!
Hoppas bara att han är håller sig frisk och nöjd under livet.
.
Men nu ska jag lägga mig i sängen igen när jag fått detta nerskrivet.. Hoppas jag somnar!
Men TACK alla för denna dag och kväll.
.
Kram och hej!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0