19 augusti-09, I alingsås.

Hejsan.
Är hemma hos freddy nu :).
Idag ska vi bara ta det lugnt. SKÖNT.
Leo har varit morgonpigg och glad liten "påg" som freddy skulle säga.
Vi ska nu snart på promenad och sen blir det lunch.
Ska ringa farmor sen, får inte glömma det.
Ska höra om vi kan komma dit imorgon. Om jag glömmer det och du läser detta farmor kan du ju ringa :)
Hej farmor förresten! Borde skrivit det tidigare men glömmer alltid när jag sitter här.
Starkt av dig att ta reda på hur man läser bloggar :D.
Jaja, nu ska vi ut.
Kram

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Hej hopp:) Härligt att du har det lugnt och skönt i Alingsås!! Här hemma väntas det hundkurs för mig och Shiva, vi skall börja på brukshundklubben i Kungsbacka idag, skall bli spännande! Jag längtar jättemkt till dansen och filmkvällen på onsdag, tänkte på det vi kanske kan ta med oss Mine på filmkvällen också??Kramar i massor. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-09-21 @ 17:24:11
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0