14 september-09, Hummm...

Ibland känner jag att jag kräver för mycket.
Jag innebär för mycket problem.
Men va ska man göra åt det?
Kan man lära sig att kräva mindre och att nöja sig?!?
Dans idag :D.
Det ska bli kul, nu ligger leo och sover sött :)
Han har vart asgrinig nu på morgonen och ätit som en tok! haha
Tänkte jag skulle testa hur mycket han kan äta innan han säger stopp liksom.
Han åt en banan, en burk mat och en bur frukt puré sen visade han tecken på att han var intresserad av annat än mat. ^^ Men när jag skulle ta upp honom ur stolen började han gnälla igen för han fattade att han inte skulle få mer mat då :P haha.
Sötbanan är han!
Det blir en lugn dag idag förutom dansen :) Gött!
Ska ta mig en promenad med hundarna ner till ica vid 12 tiden och köpa lunch.
Ska ha ceasar sallad med kyckling! MUMS!
Har vart så sjukt sugen på det på senaste tiden så idag är det ett måste! haha
Är riktigt sur på blogg.se nu faktiskt. Spelar ingen roll om man trycker på enter för att göra stycke indelning det blir inte det då heller. Och nur när jag försöker gå in och fixa det i html så går inte det heller :@
KRAM

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: camilla

har för mig att barn från en typ 1 diabetiker har större aptit och väger mer och har lät för övervikt. Något du vet? Han verkar äta väldigt mycket, hehe :) . Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-09-14 @ 11:59:42
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Linda

Hmm tror att så länge ens krav är rimliga skall man nog inte behöva sänka sina krav/behov. Dansen var superskoj!!Kram kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-09-14 @ 21:18:56
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Emelie

Du är bäst! Leo är nog rädd för att inte få mat alls. Jag tror han är traumatiserad från magproblemen. Lille Leo. Kram på er.. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-09-14 @ 22:50:36
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Freddy

Leo är liten och behöver mycket mat, så är det bara. :) Små bebisar behöver så mycket näring de kan få! Men tyvärr så har ju Leo problem med magen så han spyr för mycket. Men det försvinner genom åren! Sömn och mat är det han behöver mycket av. :D



Älskar dig. <3. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-09-15 @ 10:06:20

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0