11 september-09, I alingsås!

Hej hopp!!
Nu är jag i Alingsås och lagar mat :D
Kyckling till lunch får det bli, har inte ätit någon frukost :D
Vi åt kyckling igår med och det var så hiiiiimla gott!
Älsklingen är duktig på att laga mat <3
Önskar jag visste hur man gjorde wook bara men ska fråga pappa om det :D En speciell sås som jag vill ha! haha
Saknar min plutt som är hos sin pappa men det är ändå skönt.
Skönt att kunna sova när man vill, göra vad man vill, sitta vid datorn när man vill, läsa när man vill och äta när man vill!
Dock ångrar jag inte min sötnos! Det får ni inte tro. Han betyder allt för mig den lilla varelsen. Vill inte leva en dag utan honom
KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0