10 september-09, NÖJD OCH GLAD

Hej hopp!!

Precis kommit hem från en underbar kväll med mine :)
Alltid så kul och mys att umgås med henne ^^
Sen satte jag mig vid datorn en stund för att kolla in på skolans hemsida ^^
jag var en av dom FÅ som faktiskt fick godkänt på första uppgiften :O
Snacka om att jag blev förvånad.
Det va mindre än häften som fick ok.
13/32 var det närmare bestämt som fick ok.
Stolt är jag! Haha.

Imorgon blir det att träffa min älskling! <3

Du får mig att le
Du får mig att skratta
Du får mig att inse
Du får mig att fatta
Till världen har jag mycket att ge
Genom att bara skratta och le
Freddy, det är du
som får mig att le nu
Mitt hjärta, du stal
Min själ, du tog
Min kropp, du får
Låt hela världen veta
Hur bra jag mår.

Bara för att... Jag älskar dig!

Leo har åkt till Emil :(..
Saknar den lilla parveln.. Men nu ska jag sova eller kolla in på skolans hemsida :)

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: erika

jo jag har en ny blogg :D vill du ha? :). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-09-10 @ 19:19:06

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0