1 september-09, Ny månad.

Ny månad idag, september redan.
Vart tar tiden vägen?
Leo är 7 månader om bara 5 dagar.
HERREGUD!

Saknar min Freddy massor just nu.
Både han och jag är sjuka, så det är synd om oss :P haha..
Jag vet inte vad det är med mig. Ibland känner jag mig bra, andra sekunden har jag feber, oftast är jag bara JÄTTETRÖTT. Huvudvärk! BAJJ!

Men fått höra att han har haft en bra dag iaf och det gör mig glad :D
Jag har träffat Mine, fixat med högskola och så. Hämtat mina böcker nu.
Ansa kör högskola, hardstyle.
HAHA.

Nu ska jag ta en ibumetin, dricka saft och prata med min älskade ängel <3
Min andra ängel sover nu. Skönt, för han har varit jättegrinig idag.


Kram.

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0