8 oktober-09, trött..

Känner att jag är trött på bloggen nu xD
Blir liksom inte av att man skriver.

Orkar inte.

Men men, vart nyss med på radio xD haha. Det är lite coolt :D Aldrig vart med om något sånt innan.
Jag och Freddy ska på mysig middag på La Vie! nästa vecka typ :D:D YEYEYEYYEYEYEYEYE!

Leo har sovit mycket på dagen så frågan är om det kommer bli något bra sovande inatt?!?!

Försöker få ihop bion med men det går svårt :/ ena sekunden svarar inte ena personen och sen inte nästa :P.
uschi!

Men nu ska jag göra mig iordning för att gå till gymmet :)
Kram!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Duktig du äär! :D

KRAM!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-10-08 @ 22:18:22
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0