17 november-09, scrubs!

Idag har varit en bra dag :)
Har suttit och kollat på scrubs så nu har jag sett hela säsong 8 också. Alltså sista säsongen.
Hoppas det kommer något lika bra snart igen :).
.
Saknar min älskling dock, hade varit mys att ha honom här nu.
.
.
Men hejdå!
haha.
Kram

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Malin Widell

Hej tjejen!

Du gör endast vad du själv mår bra av och sluta behaga andra det drabbar enbart dig själv negativt till slut!



Jag vet inte om den showen finns i Sverigen men det finns en komiker i USA som Chealse Handler hon är hur rolig som helst du bara måste kolla in henne någon gång när du får tid. Jag vet att du kan hitta henne via google och kolla in en del shower. Hon har även skrivit en del böcker. Jag skrattade så jag grät när jag läste den första "My horizontel life" nått sånt va det jag kan inte stava...



Ha det gott å ta hand om dig!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-11-20 @ 13:30:03

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0