5 maj-09, Leo tre månader imorgon fast egentligen idag för det är 6 maj nu. Klockan är 00:05

Heeejsan..
Det blev en väldans lång rubrik :P hahha

Idag (tisdag) har jag och leo vart hos doktorn och fått vaccin och kollat hjärtljuden..
De tyckte fortfarande att det lät som om det var blåsljud på hjärtat :( Såret efter operationen ser inte bra ut fortfarande tycker inte jag men dom vill inte göra något åt det och så har han fått sitt första vaccin som leder till att han får feber så det har varit en grinig liten Leo idag och jag förstår honom :(

Sen vart vi på ungmamma gruppen där vi bara satt och snackade idag och gjorde fotavtryck :D.. Och det hade kommit en ny liten bebis till världen, en vincent som var sjuuuuukt liten! haha.. En gos! 

Sen hare vart det plugg som gällde.. Gick la sådär.. Är trött på det nu som fan och massa att göra nu på slutet.. Men men bara 1 månad kvar eakt :D

Sist men inte minst tycker jag vi säger grattis till min lilla skit som faktist blir 3 månader idag(ons) ;D;D;D;D
Stoooor kille har mamma nu!
Han är världens goaste bebis <3

Pusshej!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Blåsljud? :/



kramis. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-05-08 @ 15:16:49
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0