30 maj-09, 6 dagar kvar(typ 5)

Hej hopp!!

Har varit på grillkväll idag och hade leo med mig :D Det va skitlyckat men min kamera gick sönder :(:( FAN JÄVLA PISS!

Men men lite svinn får man räkna med.. Eller nåt.. Det är inte så att någon vill ge mig en digitalkamera i studentpresent?

Leo vart lite gnällig på kvällen.. Eller ja inte lite. Han var helt förstörd och förkrossad.. Han var så trött.. Stackarn.. Och han kunde inte sova i vagnen men sen när jag starta bilen och körde somna han som en stock.. 

Ni ANAR inte hur mycket jag älskar honom och hur underbar han är!
Det finns inget liknande!

Johan blev utskälld idag när han sa något skämt om leo när jag hade berättat om hur ledsen han var. Har inte hört av honom sen dess :P haha... Han kanske blev rädd..

Aja..

Nu ska jag försöka sova snart vilket jag inte kommer lyckas med.. Men försöka duger.

Emelie, du och jag ska ha filmkväll snart!! 

Pöss haj!



Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Heej! jaa det var en riktig toppenkväll, vi måste ha MÅNGA sådana kvällar i sommar, lova mig det:) Kramar i massor. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-05-31 @ 13:06:06
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Emelie

Klart vi ska ha filmkväll du och jag! Just call me!

Hoppas Johan förstått att man inte kan skämta om allt!

Kraaam. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-05-31 @ 22:44:03
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0